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yuzu | 닌텐도스위치 에뮬

[ Yuzu EA Changelog ] 1871 | 몬헌라이즈,제노블레이드2,진여신전생3, 코에이게임

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- PR-6627 VkBufferCache: Fix Quad Index array with 0 vertices 
Simple fix, this fixes Koei Tecmo games on High Accuracy.

 

스위치에 코에이 테크모 게임이 뭐가 있더라..

코에이 게임들 Vulkan 구동시 그래픽 개선을 테스트해봐야겠습니다

 

 


- PR-6597 DMAEngine: Introduce Accelerate DMA.
This PR introduces DMA accelerations, this means doing a DMA Engine operation on the host GPU instead of the Guest GPU. Currently, the workflow is to Read memory and flush from host if needed, do a LLE DMA operation and then do Write that invalidates Host Caches. This is a very expensive operation on certain scenario.
This PR introduces DMA accelerations for Buffer Copies only. In the future more accelerations will be added for the BlockLinear-Pitch and back copies.
This PR fixes Shin Megami Tensei III Nocturne and Xenoblade 2 explosion effect

 

진 여신전생3: 녹턴 텍스쳐 오출력 Fix!
제노블레이드2의 폭발효과 수정!

 

 

 


- PR-6598 MacroHLE: Add MultidrawIndirect HLE Macro.
Currently MultidrawIndirect Macro is bugged in the MacroJit. This PR does not aim to have a high level construct of MultidrawIndirect on the host but to replicate the original macro in C++ and be more useful for debugging purposes.
This shouldn't be merged until macro jit is fixed. As this macro HLE will hide the bug. @ogniK5377 I'de love if you could have a look.
This fixes most rendering issues in Monster Hunter Rise. There are still some medium rendering issues.

 

https://wuru.tistory.com/85

 

[ Yuzu EA ] 몬스터헌터 라이즈 #1 | 개선되고 있는 중

https://youtu.be/9V7aZS5C4tU 세이브파일 없이는 이름 입력이 안되서 ( 못해서? ) 진행불가 판단 내리고 Ryujinx 세이브 파일 가져왔습니다 https://youtu.be/rdizDa8-lCM 얼굴이 검정색으로 표현되는 거 말고는..

wuru.tistory.com

바로 직접 테스트 해봤습니다

 

 

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