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yuzu | 닌텐도스위치 에뮬

[ Yuzu EA Changelog ] 1916 | 프레임제한

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- Project Hades update
- PR-6697 config, nvflinger: Add FPS cap setting 
This setting allows users to manually adjust the FPS limit of titles using a multiple of the target FPS.
This still requires the use of the hotkey during gameplay to take effect in order to avoid the stability issues that may occur if the FPS is unlocked during title boot.

 

프레임 제한을 직접 걸어줄 수 있어요

게임 부팅 시에 프레임제한이 풀려있으면 게임이 튕기는 문제가 있어서 인게임 진입후에 Ctrl+U 눌러서 사용하시면 됩니다

 - update PR-6485 input_common: TAS with script playback & recording 

컨트롤러 관련내용 같은데 자세한 것은 잘 모르겠네요

 

- remove PR-6598 MacroHLE: Add MultidrawIndirect HLE Macro. 
- remove PR-6671 applets/web: Addressing QT Navigation issues in Linux 
- update PR-Settings: Eliminate ASYNC & MULTICORE Toggles and add GPU Accuracy to status bar


- PR-6709 main: Fix screenshot filepath construction 

스크린샷이 이제 지정경로에 제대로 저장된다고 하네요

 

- PR-6699 common: Publically link to pthreads 
- update PR-6658 bootmanager: Create a dummy render widget 
- update PR-6660 applet_controller: Add preliminary support for version 8 
- PR-6515 input_common: Fix data race on GC implementation
- remove other stuff to solve code conflict

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